Kotimainen XL-muodin verkkokauppasi vuodesta 2008

Nyt myös Matkahuolto

Postin lakon takia, toimitamme myös Matkahuollon toimipisteisiin (4,90 €)
Valitsemalla kassalla Matkahuolto, lähetämme tilauksesi lähimpään noutopaikkaan.
Mikäli haluat eri noutopaikan, voit tilauksen yhteydessä vastata saamaasi tilausvahvistukseen tai lähettää toivomuksen suoraan sähköpostitse (sales@kq.fi / puh. 010 239 3350) Noutopisteet löytyvät täältä. (Sivu avautuu omalle välilehdelle.)
Kaikki Postin kautta toimitettavat tilaukset lähetetään lähtökohtaiseti paketteina (ei kirjeinä).

Sulje tiedote ☒

Usein kysyttyä

1. Pitävätkö koot paikkansa?
Vaatteen kokotaulukossa on ilmoitettu erikseen tuotteen eurooppalainen nimelliskoko (esim. 48-50) ja sen oikealla puolella/mobiilissa alla, itse vaatteessa olevat kokomerkinnät. Sivun ylälaidan hakutoiminnalla voit rajata tuotehakua tietyn koon mukaan. Kokotaulukossa on myös ilmoitettu valintaasi helpottaaksemme tuotteiden tärkeimmät mitat. Mikäli tuotteen materiaali joustaa, on rinnanympärysmitta ilmoitettu sekä ilman, että jouston kanssa (esim 100-115 cm). Kokomerkintöjen yhteydessä ilmoittamisessa käytämme seuraavia maalyhenteitä (kansainväliset koot): UK=Englanti, FR=Ranska, IT=Italia, CN=Kiina, IN=Intia, US=USA. Asiakaspalvelumme antaa halutessasi mielellään lisämittoja.
 
2. Mikä on tilauksen toimitusaika?Postilakon aikana tai sen uhan edessä, emme toimita kirjeitse, vaan poikkeuksellisesti kaikki lähetetään pakettina Postin tai Matkahuollon kautta, asiakkaan niin halutessa.Toimitusaika on normaalisti 2-5 Postin jakelupäivää. Toimitusajankohtaa voi tiedustella asiakaspalvelustamme. Ilmoitamme asiakkaalle aina lähetystiedot kun tilaus on pakattu.
3. Mitkä ovat toimituskulut.
Postilakon takia, kaikki lähetykset toimitetaan poikkeuksellisesti postipaketteina (ei kirjeitse!) tai asiakkaan valinnan mukaan Matkahuollon kautta hintaan 4,90 €Normaalitilanteessa toimituskulut ovat 3.90 € (kirje/paketti), 4.90 € pakettiautomaatti.
 
4. Voinko tilata puhelimitse tai sähköpostitse?
Mikäli et halua tai voi tehdä tilausta verkkokaupan kautta olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä. Oikeiden tietojen varmistamiseksi otamme mieluiten tilaustiedot kirjallisena sähköpostin kautta. Mikäli tilausta ei tehdä verkkokaupan kautta, maksuehtoina ovat tilisiirto tai sähköpostitse toimitettava Paypal-lasku, jonka voi maksaa etukäteen joko luottokortilla tai omalta Paypal-tilitä.
 
5. Ovatko palautus ja vaihto ilmaiset?
Tuotteiden vaihtaminen on sinulle ilmaista (kerta per tilaus).Palautus on ilmaista mikäli pidät yli 30 € arvosta tuotteita, muutoin veloitamme maksun palautuksen yhteydessä kuluja 4.90 €. Mikäli palautettavien tuotteiden summa on yli 150 € veloitamme todellisina kuluina 10 €. Eli tilaathan tarpeesesi, ei huvikseen! Yksityiskohtaiset palautusehdot ja -ohjeet löydät tilausehdoista sekä sivun alalaidasta löytyvästä palautus ja vaihto linkistä. Ilmoitamme myös palautusohjeet sinulle palautusilmoituksesi yhteydessä. Ystävällisesti ilmoita aina palautuksista ja vaihdoista asiakaspalveluumme etukäteen.
 
6. En saanut tilausvahvistusta, mitä teen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli et saa tilausvahvistusta sähköpostiisi.
 
7. Ilmeneekö muita teknisiä ongelmia, mitä teen?
Kaikissa teknisissä ongelmissa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun. Erityisesti vanhimmissa Windows/IE-versioissa voi ilmetä ongelmia. Jos et esimerkiksi "saa tuotetta ostoskoriin", kokeile toista selainta, esim. Google Chrome tai toista laitetta.
 
8. Toimitatteko ulkomaille?
Voit tilata verkkokauppamme kautta tuotteita kaikkiin Pohjoismaihin. Sivun ylälaidasta voit halutessasi muuttaa valuuttaa. Toimituskulut pohjoismaihin ovat 6.90 €. Mikäli haluat tilata muualle Eurooppaan tai maailmaan, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
 
9. Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään osoitteessa sales@kq.fi. Puhelimitse/tekstiviestillä 010 2393350. WhatsApp +358 10 239 3350